Time flies when you are having .... - Reisverslag uit George Hill, Anguilla van Josine Tiggelman - WaarBenJij.nu Time flies when you are having .... - Reisverslag uit George Hill, Anguilla van Josine Tiggelman - WaarBenJij.nu

Time flies when you are having ....

Blijf op de hoogte en volg Josine

09 Januari 2013 | Anguilla, George Hill

Wauw voel me best slecht dat me laatste update 6 weken geleden is. In de tussen tijd is er zoveel gebeurd dat ik het me geen eens allemaal kan herinneren... Maar hier is alles wat ik nog wel weet ;)

Toen ik aankwam op werk was het allemaal al een gekkenhuis, kerst drukte, wedding drukte en evenementen drukte. Daarom hebben we 2 weken lang geploeterd op het vliegveld van 27 november tot 10 december om het kerst klaar te krijgen. Dit moest helaas na 5 pm gebeuren omdat het anders te druk was dus daardoor heb ik lekker veel overuren opgebouwd en ook met wat bruiloften helpen op zaterdagen en evenementen zit ik al op meer dan 80 overuren. Niet verkeerd, vooral niet omdat pap en mam langskomen tijdens de heineken regatta, dus dat word dan al helemaal een feest!

We moesten ook nog een paar van de luxste resorts aankleden met kerstversiering zoals het Radisson en Westin. Toch leuk om zo even een kijkje te nemen op al die mooie plaatsen op het eiland. Na de tiende van December waren we wel helemaal uitgeput alleen ik kon nog niet helemaal rusten omdat 12-12-12 eraan kwam. Marrying tripple digits for the last time... Mijn wedding planner company had intotaal 6 bruiloften en we waren er 19 over het hele eiland. Ik hoefde gelukkig maar op een plaats te blijven want er waren 2 bruiloften op Mullet bay beach. Ik kon Tamara ook lekker meeslepen dus dat beloofde leuk te worden. Alleen toen werd de Maressia, de wedding planner die er 4 had ziek dus moest ik zelf zorgen dat alle set-ups soepel verloopde. Gelukkig ging alles goed en met behoorlijk wat zonnebrand en water zijn we de dag heelhuids en met gelukkigen bruiden doorgekomen.

Tussen het werken door hadden we onze gebruikelijke feestjes, dinsdag La Bamba en op vrijdag Soggy Dollar bar. Ook zijn Yvet, Tamara nog wat andere en ik onze horizon gaan verbreden op zaterdagen, dat komt neer op: Satara, Tantra en Bliss. Het is vooral leuk omdat Satara en Bliss buiten zijn dus dan kan je feesten en nog steeds van het warme weer genieten.
Onderhand sloop kerst er langzaam aan en zo ook Tamara’s verjaardag. Om dat meer even goed te vieren zijn we gaan jetskiën bij Great Bay. We waren in totaal met ze 5en, alle huisgenoten en de vriend van Mattinja, Rens, was er ook bij! Het was super leuk ook al duurde het maar een halfuurtje en hadden Ronan en ik bijna een boete opgelopen omdat we halverweg Saba waren gegaan, woeps...

Gelukkig hoefde we tijdens kerst niet te werken dus dat was alweer een hele opluchting! En Kerst op zo een tropische plaats vieren is aan de ene kant heel leuk maar aan de andere kant ga je thuis ook wel heel erg missen. Vooral omdat ik nog nooit een kerst heb gemist met kou, warme chocomel familie en vrienden. Gelukkig had ik vriendin hier maar de rest miste toch wel een beetje. We hadden gelukkig wel een vol programma: kerstavond nacho’s eten en naar La Bamba geweest op 1ste kerstdag en tweede weer naar het strand en in de avond met meer stagairs naar Karakter gegaan voor een lekker diner.

Na de kerst moesten we helaas weer aan het werk maar gelukkig nog maar een half weekje en toen was het alweer weekend! Het weekend lekker rustig aan gedaan, naar het strand en op zaterdagavond gezellig met Tamara, Yvet en Mattinja naar Bliss gegaan! Op oudjaarsdag gewoon gewerkt tot 7 in de avond en toen snel snel snel naar huis om om tekleden en optijd in Maho te zijn om de vuurwerk show te bekijken op het strand om 12 uur. Daarna zijn Tamara, Yvet, ik en nog veeel meer stagairs doorgegaan naar Tantra om het nieuwe jaar in te feesten. Het was super gezellig en na (een paar) rumpunches hebben we onze roomies rond 5 uur opgehaald vanaf Philipsburg. De volgende dag lekker uitslapen natuurlijk en weer op naar het strand voor een WARME nieuwejaarsduik. De week vloog daarna voorbij en toen waren we weer in het weekend beland dat opnieuw gevuld was met strand en gezelligheid.

Deze week zijn we bezig met al de moeite die we hebben gestopt in alle kerstversiering ophangen en de boel te decoreren, ongedaan te maken. Deze week is hopelijk de laatste week want ik heb genoeg kerstversiering en decoratie gezien voor 10 jaar!

Ik beloof dat de volgende update niet 6 weken gaat duren maar voor nu, Ciaaaao!

  • 10 Januari 2013 - 10:30

    Iris:

    Klikt geweldig je sint Maarten party stage en hier word je ook gemist
    geniet er van laat het allemaal binnen want misschien doe je het nooit meer

    Xoxo
    iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josine

Actief sinds 10 Okt. 2012
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 4212

Voorgaande reizen:

09 November 2012 - 07 Juni 2013

Stage in Sint Maarten

Landen bezocht: